Cât timp a trecut? Dar, cine știe…??
În ochi îmi ești
Veșnică poezie.
Cum mai arăți? Dar pentru cine mai contează…???
Ești și acum, la fel de Zână și frumoasă…

Am învățat, și te-am cântat
Am iubit iar, n-am ascultat
Dar toate câte-au fost, câte-am trecut
Cu gândul doar la tine le-am făcut.

Și mi-ești și-acum, la fel de dragă
De parcă lângă mine nu ai fi trecut, o poartă…
Dar ce contează, când de nicăieri
Îmi tot trimiți sclipiri, pe lungi aripi de îngeri?

Și azi am întâlnit, tot mesager de-al tău
Sărutu-i dulce-amar îmi amintea de versul tău
Iar valurile-acelea verzi și înspumate
Sunt tot ca ochii tăi, râzând și împărțind dreptate…

Mi-e dor de tine și poate într-o zi
Vei vrea să mă revezi, să afli ce nu știi
Însă tot cred, că-n suflet mi-ești
La fel cum ochii mei sclipesc, ca stelele-n povești…

Ei.