Azi se mai încheie un ciclu. Se mai arde un steag. Se mai duce o etapă. Cumva, m-am pregătit multă vreme pentru asta. Și am așteptat-o atâta că, aproape uitasem că o să mai vină! Dar uite, acum e aici, cu fulgi mari și violenți, fugăriți de la spate, de soare cu dinți. Așa începe!

Culmea e că am simțit toate astea, din urmă cu câteva zile. Nimic nu apare neanunțat, drept urmare am stat cu urechile ciulite, căci ochii mi-au fost brăzdați de alte întunecimi. Se presupunea să am răbdare, dar, cum să mai ai răbdare când, te-ai pregătit ani buni pentru așa ceva? E drept, fără răbdare nu aș fi văzut momentul ăsta.

E mare lucru să fi…still și să aduci în viața ta exact oamenii care te pot spori în tine, acest still. E un alt aer în jurul tău! Altă viață. Pe care, de acum, o poți trăi exact așa cum ți-ai dorit! Tonight will be the begining of a beautiful journey! Enjoy it!